Isabelles rum

Jag har dåligt samvete över att barnens rum är så urbota gråa och trista men nu har håller jag på att råda bot på det och först ut är Isabelles rum.
Isabelle önskar sig ett Monster High rum och rent krasst kan jag säga att det finns uruselt med inspiration till ett sådant rum eller så söker jag inte på de rätta ställena.
 
Här nedan ser ni hur rummet ser ut efter att vi nästintill har tömt det på alla saker.
Det ni ser bakom skrivbordet är ett valv som vi har satt igen för att tjejerna ska kunna få ett varsitt rum. Ser att även Josefin smög sig med på denna bild, hittar ni henne? ;-)
 
Detta är lite sådant som både jag och Isabelle tycker kan passa i hennes rum och jag tror att allt förutom jordgloben (Indiska) kommer från Rusta.
Bakgrunden ni ser är tapeten som kommer sättas liggandes på tre väggar för på den fjärde blir det en döskalle tapet, närmare bestämt den här nedan och den är också Rustas. Tapeterna är inhandlade de har kampanj på tapeter just nu plus att jag fick rabattkuponger när jag handlade innan jul så det blev ett riktigt trevligt pris.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej :) hamnade på din blogg pga att jag googlade monster high rum. Min dotter vill ha ett :) så jag söker lite ispiration på nätet. Den tapeten ni valde har vi kikat på oxå. Hur blev resten av rummet? Kan vi få se lite bilder ? Mvh pernilla och saga.

2016-04-27 @ 09:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0