Rea-fynd i mellandagarna.

Nu i mellandagarna så har ju många butiker rea vilken ingen knappast kan ha missat.
Själv har jag fyndat ytterkläder hos Stormbergs (som ni hittar här) till både mig och tjejerna vi har även fyndat riktigt bra skalbyxor (också Stormbergs) på XXL ordinarie pris 1299 nu 299! Byxorna har tjejerna redan provat under några skogsutflykter med betyget sköna och varma från tjejerna.
Vi saknar lite ytterkläder/kläder innan vi är rustade inför vårt äventyr i juni men vi har ju tiden på oss och på så vis hoppas jag att jag kan fynda det mesta på rea =)
 
Min fyndjacka är kanske inte riktigt i mina färger men med tanke på kvalitén till det priset så var det inte läge att vara kräsen och som sagt det är ju en jacka jag kommer att ha när vi är ute i skogen med barn och hundar.
 
 
Totalt ordervärde på min order från Stormbergs överskred 4000 men jag betalade under 2000 med god marginal, har jag sagt att jag gillar bra reor. Rean pågår fortfarande så är du/barnen i behov av friluftskläder så kan jag varmt rekommendera en titt in hos dem.
I övrigt vilken grå skitdag det är idag känns som att det inte blir ljust alls idag. Har inte fått mycket gjort mer än att jag var in en stund på jobbet och ordnade lite småfix som inte kunde vänta tills på tisdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0