Tvättstugedrömmar del III

Tvättstugerenoveringen har ju som sagt helt stannat av på grund av flera olika anledningar men drömmer det gör jag fortfarande och det måste man få göra. Förhoppningsvis innebär det att jag när det är dags för tvättstugan har en klar bild över hur den ska se ut som det är nu pendlar den fram och tillbaka där den stora frågan handlar om färgval.
 
Inte så ljust och färgglatt men jag tyckte texten på skylten var gullig.
 
Passande till fynden från makens fickor extra passande med tanke på att det dessutom brukar finnas en och annan slangklämma ibland. Jag tror nog jag ska försöka göra något liknande.
 
En annan variant till strumpor som söker sin partner.
 
Detta är verkligen en drömtvättstuga! Så himla fin! Ljus men ändå med lite färg precis det jag vill ha, tyvärr är väl panel inget som jag kan ha nere i källaren men drömma kam man alltid.
 
Titta vad man använda gamla galgar till.
 
Denna är ju bara för rolig.
 
Hoppas ni alla har en härlig sommardag trots det mulna vädret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0