Fredagsmys.

Ja en mysig fredagkväll har vi haft trots den sprängande huvudvärken som nu äntligen släppt så en extra bonus för det. Jag tycker om att vår familj har blivit lite större och barnen har så roligt med sina kusiner.
 
Imorgon blir det ridskolan då tjejerna ska få rida för första gången, spännande! Nästan lika spännande är att vår bil ska besiktigas och oddsen för att den går igenom är obefintliga och Mattias muttrar om trolig spanskflagga på vindrutan. Till råga på allt har en kattjävel kissat på den så när man slår igång fläkten kommer det ett moln av kattpisslukt in i cupén. Inte så kul och hur får man bort det kan man fråga sig.
 
Ja så här fint satte sig liten J på färghinken förra helgen,busungen vår. Imorgon ska jag måla vidare men i nästa hall som blir väldigt lik den vi gjorde förra helgen eftersom vi valt att ha samma tapet i alla tre hallar på nedervåningen för att det inte ska kännas så plåttrigt med tanke på att de avlöser varandra.
 
Förra fredagen var jag med Tindra på dagis om jag inte redan sagt det och då hade barnen gjort så fina isskulpturer och en riktigt rolig idé från fröknarnas att göra en mobil av dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0