Upcoming birthday!

Ifall att ni helt glömt bort att jag har en stor födelsedag det första kvartalet nästa år så förvarnar jag er redan nu och ger er min önskelista. Ja jag inser att vissa saker kanske är lite väl lyxiga men jag behöver inte en present från var och en av er så ni kan ju gå ihop och dela present.
Sedan många år önskar jag mig en porsche 911 coupe (vill inte paja frisyren i en cab) och röd ska den vara! Den behöver inte vara utav senaste modell.
 
 
För den/de som tycker att porschen är too much men ändå vill ge en bil kan jag tänka mig skönheten ovan en BMW2002 i rallystil. Då tänker ni att jamen din man kommer ju iallafall skaffa sig en ny 02:a så varför ska du ha en? Enkelt vi slipper slåss om vem som ska köra och dessutom är vi inte överens om hur den ska se ut.
 
 
Vill man hellre ge en upplevelse för livet så åker jag hemskt gärna och träffar dessa underbara varelser och dem hittar man på seychellerna, jag kan tänka mig att spendera några veckor där med allinclusive förstås.
 
Tycker man nu att jag har lite väl höga ambitioner om mina födelsedagspresenter så kan jag även tänka mig följande.
Sedan länge har jag velat haft en sådan här skönhet från Roberts Radio gärna i pastellig färg jag har själv svårt att önska mig en specifik färg så här får presentköparen tänka till själv om denne inte köper flera förstås så att jag kan byta efter humör.
 
 
En kitchen aid önskar jag mig också och även den i pastellfärg, till den finns ju dessutom en hel del bra tillbehör som t.ex. köttkvarn mm.
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0