Nyinflyttade

fffffffgyjtfrNu har vi äntligen flyttat in i nya huset och det är härligt!
 
Det är så skönt att vi inte längre behöver gå på varandra och tjejerna har hela övervåningen för sig själva att leka hur mycket de vill på fast jag ser att det trots allt letar sig ned leksaker men inte i samma mängd än så länge.
Det trista med inflytten är att Majsan försvunnit då hon blev bortskrämd av en annan katt, vi ropar efter henne varje gång vi går ut men får inget svar och hon brukar svara. Jag har gjort lappar som jag ska sätta upp och hoppas att om någon hittar henne att den/de tittar i hennes öra där hon är tatuerad så att de kan ta reda på vart hon hör hemma.
 
Ikväll åkte jag till hundklubben fantastiskt skönt med knappa 5 minuters bilfärd dit synd att det inte finns en bra promenadväg dit annars hade vi kunnat promenerat. Lite tråkigt med dålig uppslutning på klubben ikväll men som sagt all träning är nyttig träning även om det bara var vi och kvällens ledare där.
 
gggghhe wqwwwqedrrwrwr3t3t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0