Kärleksmeddelande

Idag åkte älsklingen med vänner ned till mörka småland och trollen (jag hoppas de har uv-blixtar med sig även fast Reinfeldt inte erkänt att vi har troll som Stoltenberg gjort Mohahaha ;-P) för att vara på plats när årets ränneslätt går av stapeln och jag måste medge att jag inte är ett dugg avis kanske för att jag laddar fullt inför nästa helg istället.
Nästa helg ska nämligen jag och älsklingen åka in till Uppsala där vi ska äta gott, gå på bio och sova på hotell vilket ska bli underbart, härligt och helt fantastiskt skönt och avslappnande.
Tänk vad sådana här fina kärleksmeddelanden värmer även fast man snart varit tillsammans i elva år!




Kommentarer
Postat av: jannice

grattis till 11åren=)

2011-10-03 @ 16:10:32
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0