Hawaiikalsonger tufft och läckert

Får det lov att vara ett par läckra Hawaiikallingar eller vad säger ni?



Eller passar det bättre med det här raffiga setet? Mattias skulle väl vrida sig av skratt om jag tog på mig ngt liknande.


Hittade dessa fantastiska kreationer i julklappsbilagor som jag fått av mormor som hon sparat på sedan urminnes tider ;-) alltid lika roligt att kika igenom hennes mönstersamlingar för man vet aldrig vad man råkar på.
Var ute efter något att sy till tjejerna vilket jag också hittade vad sägs om denna härliga jätte elefant.

Hittade även den här söta taxen som enligt texten är tänkt till pappan i julklapp att lägga i fönstret för att motverka drag i sådana fall behöver jag en hel kennel av dragtaxar. Fast min pappa är ju förtjust i smörtaxar så varför inte en dragtax också? Åh nu vet jag den skulle bli perfekt som vetevärmare!

Idag väntar jag förövrigt på solen som lyser med sin frånvaro.
 


Kommentarer
Postat av: jannice

gulliga kalliingar=)

2011-05-13 @ 11:43:34
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Marie

Helt underbara saker. Bara att plocka fram symaskinen. Dragtaxarna var ju väldigt söta och kallsongerna ska vi inte prata om ur sexiga. Jag ser fram emot ett visnings exemplar som du kommer att sy! Kram

2011-05-13 @ 11:45:38
URL: http://trollikotteland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0