Dagarna rullar på i en hast.

Ja det gör dem verkligen lillskruttan har hunnit bli tre veckor vilket käns jättekonstigt och jag vill bara trycka på pausknappen, tyvärr finns det ingen sådan utan livet rullar på i takt med dagarna och tur är väl det egentligen.
När jag säger till folk att jag ska vara hemma till mars 2012 så säger de flesta något i stil med "oj vad länge, vad härligt" själv känner jag en smula ångest för nej det är inte alls särskilt länge när tiden rullar på så här fort.

Huvudet fullt av saker jag vill dela med mig av men det är bara kaos när jag försöker skriva ned det så nä det blir inte mer än såhär ikväll. =)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Tänk inte mycket,njut bara! Skönt att vara mammaledig och njut alla dagar du är hemma.

2011-04-01 @ 23:27:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0