2 dagar kvar

och älsklingen kom hem och såg ut som en urvriden disktrasa... Hoppas innerligt att han mår bättre imorgon och att vi andra klarar oss undan fler förkylningar. Jag har i förebyggande syfte svept i mig vitpeppar ifall att det skulle vara magsjuka men just nu verkar det lugnt på den fronten åtminstone.

Igår kom finaste älsklingen hem med en bukett av mina favoritblommor tulpaner, jättemysigt efter att ha gått hela dagen och varit ledsen. Tack för dem ♥



Jag håller även på med ett nytt projekt här hemma så snart kommer tjejerna ha ett alldeles eget litet kök att leka i och Tindra sa bestämt igår att hon ville ha en kran och en diskho precis som mamma och pappa har. Ja vad säger man till sådana starka åsikter inte kan man säga nej iallafall =)

Jag har nu varit uppe alldeles för länge för jag skulle "bara" städa undan lite i köket efter att slipat lite spackel och eftersom jag behövde bättra på spacklingen så ja då var det lika bra att ordna det med så kan jag slipa färdigt imorgon och kanske äntligen kunna måla klart i lilla köksfönstret.
När detta var klart så kändes det dumt att ha disken ståendes så då diskades det och sen så ju spisen illa ut och ja för att inte tala om fläktkåpan... Jag har stora problem med jag ska "bara" särskilt såhär på kvällen för då bara eskalerar dem om jag väl börjar.

Så när allt detta var avklarat var jag ju tvungen att ta de där korten på magen som jag lovat och sedan hamnade jag här framför datorn.

Här kommer de utlovade magbilderna i graviditetsvecka 40 och de första på magen(!) så håll till godo.


och ja min navel ploppade för längesedan men jag ser den inte längre så det gör inte så mycket ;-)


Kommentarer
Postat av: Jannice

Å så fin mage Petra:) verkligen fin!!!

2011-03-02 @ 00:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0