Onsdag

Idag ska jag och tjejerna till vår tandläkare i Östhammar jag har tänkt att vi ska hinna med lite mer än bara tandläkaren när vi ändå är där så vi får se vad vi hittar på mer. Lite trist att pepparkaksfabriken har stängt i veckorna för jag har velat besöka den loppisen länge nu men det får väl bli en annan gång.

Det går så fort med Josefins utveckling nu att jag helst skulle vilja pausa en stund jag menar hon kan vända sig från mage till rygg, hon griper efter saker, hon jollrar och absolut godast i hela världen att gnaga på är hennes vänsterhand.

Jag fick ju tyg av Kerstins mamma som Tindra bestämt ville ha en klänning av men jag hade inget bra mönster hemma till en lekvänligklänning men efter lite kollande på nätet så kom jag fram till att i senaste numret av ottobre fanns det perfekta mönstret så då begav vi oss in till stan och centrum i fredags. Det blev lite shopping på HM och sen ohlssons tyg där jag köpte kantband och knappar. Vill åka in till stan igen men utan barn och kunna gå och strosa lite mer avslappnat.
I måndags var vi och köpte vår allra första husvagn en knaus anno 80-talet min uppgift är att så fort som möjligt sy nya gardiner så ja det lutar faktiskt åt en ny resa till ohlssons.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0