Fredagsmys

Ja idag är det fredag och vi tjejer har varit en snabb sväng till Norrtälje där jag köpte garn till en sjal åt mig själv sen sprang vi in en sväng på lhamnladan där jag gjorde ett riktigt fynd tror jag men vi får se vad Mattias säger om det när han kommer hem jag är inte riktigt haj på just den aktuella prylen.
Annars var det stora fyndet en brödnagg som jag saknat och Tindra proppsade på att köpa fyra pepparkaksformar av äldre (hållbarare) modell så för brödnagg och formar fick jag betala 25kr vilket kändes helt överkommligt.
Jag har även lämnat in och hämtat fälgar för däckomläggning så nu kan Mattias ta sig till Gävle imorgonbitti för att besikta husvagnen.

Igår hade tjejerna en killkompis från dagis på besök och de hade riktigt roligt och som det såg ut hade de lekt en hel del i lekköket, för allt lego låg utspritt där.
Jeff, Annika och Max var också över igår så då blev det ännu mer lek och bus med betoning på det sistnämda... Tjejerna somnade iallafall på två röda sen när det var läggdags

I förrgår var vi ju till tandläkaren och Isabelle var inte riktigt med på noterna så hon har fått en 40minuters tid för att vara där och vänja sig lite. Tindra däremot hon körde stolen upp och ned, dammsög vatten ur glaset och fyllde på nytt flera ggr. och gapade stort hon avslutade det hela med ett glädjetjut när hon åkte rutshkana nedför stolen under alla instrument. Systrarna natt och dag minst sagt ;-)
Men vad bra det är med privattandläkare och jag kan verkligen rekomendera Tandhörnan i Östhammar för nu vågar tillochmed jag att gå till tandläkaren och jag som varit så rädd.

Nä nu ska det plockas lite här hemma.

Kommentarer
Postat av: Skruttmärtha

Visst var det för jäkligt att dom kunde lämna ut barnet. Vad är det för föräldrar som hämtar sitt barn och inte säger till om den andra flickan?!

Fin Blogg du har.

Jag har haft Metorbloggen förrut men den lags ner så det blev blogspot.

Ha det bäst och hälsa din familj.

Kram från Gun-Britt

2011-06-21 @ 08:10:17
URL: http://prue-voila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0