Vik hädan!

Snälla påsiga mamma mage jag har nu fött tre fina tjejer och känner mig nöjd med det så du får nu gärna flytta någonstans där jag slipper se dig vik hädan! Bristningarna och det 10cm långa ärret tillfaller hyresvärden som ett bevis på att du varit här ;-)
Haha ja jag har sagt det förut kanske här i bloggen men nu vill jag baske mig ta tag i min träning jag är inte på något sett tjock, jag behöver inte gå ned i vikt heller utan jag behöver "bara" komma i form. Bort med dallret och dit med muskelmassa istället, please give me that!

Vill börja löpa också men fan vet ju hur lätt det blev som en drog för mig och att det gick lite över styr när jag sprang förut. Fast det är ju så sjukt skönt att löpträna.

Vill ge Jannice en kram också som troget läser min blogg trots mitt sporadiska bloggande och dessutom lämnar hon ofta kommentarer♥ Själv är jag kass på att lämna kommentarer fast jag läser din blogg ofta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0