Elmsta natta!

Ja igår så var det en riktig tjejkväll med mycket prat, ciderdrycker och dans. Sjukt roligt att dansa var det då det var riktigt längesedan jag dansade loss sist.
Gårdagens motion bestod alltså av dans och jo det käns i mina ben och fotsulor idag men det var helt klart värt det =) Bussen hem hade slutstation på stationen i Hallsta men busschafören var riktigt hygglig och lät mig få kliva av vid skäret istället då han skulle till garaget i Norrtälje. Där slapp jag gå en "läskig" sträcka själv så tack för det! Jag tyckte om han kommentar också "Det är klart att jag kör tjejer så nära hem som möjligt så att de kommer hem säkert" vilket de två ordningsvakter som var med på bussen genast skrev under på.

Idag har vi varit hem till pappa och Kerstin dels för att lämna Kerstins födelsedagspresent (en liten påse med lite gottigheter) och så hämtade vi hem lite ved. Idag blev det alltså lite styrketräning för armarna då dem är på metersbitar inte armarna utan veden alltså ;-) Imorgon åker vi dit igen.

I veckan väntar nog en sväng ut till Torkelsbo och köra lite gasgas, jag är sjukt åksugen nu men vi får se om jag ångrar mig efter första vurpan :P

Nä nu ska det nattas små kråkor.


Kommentarer
Postat av: jannice lindell

de är bra.. skönt med lite dans och cider. de behövs ibland=)

2011-07-31 @ 21:44:03
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0