25 dagar kvar.

Idag är det 25 dagar kvar tills det är beräknat att bebis bus ska komma enligt UL. Nåja väldigt snart är det bara 24 dagar men till dess är det just nu 13 min så gott om tid att skriva detta inlägg bara jag håller mig kortfattat =)

Den här veckan har jag lyckats med en enorm bedrift då jag har lyckats att städa upp i vårat sovrum och det mina vänner är en ren och skär seger så: Wohooo för mig!
I vårat sovrum verkar de flesta saker hamna på ett standby läge som varar alldeles för länge och så har det varit enda sedan vi flyttade hit. Nu äntligen finns det bara saker som ska vara där förutom lite prylar till bebis bus såsom mjuklift, åkpåse, babysitter, skötväska och amningskudde.

Isabelle hjälpte mig att bädda vaggan åt bebis bus idag också, ja jag vet det är ju inte riktigt dax än men nu är det gjort iallafall. Jag tror det betydde mycket för Isabelle att hon fick vara med åtminstone verkade det så för sedan gick hon upp och visade Tindra =)

Andra saker som börjar ta form är en filt jag stickar till bus som jag påbörjade alldeles för sent egentligen men det ser ut som att jag har en möjlighet att bli klar med den innan det är dags om inte annat får jag väl sticka mellan värkarna ;-)

Slutbabblat nu annars så hinner klockan slå om till en ny dag så nattinatt.

Kommentarer
Postat av: jannice

Inte långt kvar nu. Härligt! :) Vad du håller på städar och donar en massor. Vila den sista tiden för sen får du full rulle igen=) Kram

2011-02-07 @ 10:42:43
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0