10 dagar kvar

Nu börjar det närma sig min födelsedag och ja just det bebisens också det höll jag på att glömma ;-)

För er som brukar läsa i bloggen kan jag nu glädja er med att jag lagt ned ett digert arbete på att sortera upp mina inlägg. Förut hamnade alla under kategorin renovering men nu har jag sorterat alla dessa (18 sidor i text) inlägg så nu finns de allra flesta under rubriken allmänt. Klickar ni på renovering ska ni där bara hitta inlägg som på något vis har att göra med just renovering. Jag har dessutom lagt till ytterligare en kategori där ni kan hitta allt pyssligt som jag gör som t.ex. stickning, bakning, bildredigering mm. denna kategori fick helt enkelt namnet pyssel.
Jag har dessutom lagt till och även tagit bort inaktuella länkar i menyn.

Till middag idag lagade jag köttbullar och tjejerna åt som jag vet inte vad, det blev fem ynka köttbullar kvar till Mattias matlåda inte mycket men bättre än inget iallafall. När tjejerna gått och lagt sig så tog jag och gjorde en bröddeg utan ngt direkt recept att gå efter vilket var både lite spännande och nervöst. Slutresultatet blev MVG och jag är förvånad över mig själv så nu får vi se om det även är gott i morgon då det svalnat.
En kladdkaka hans också med när bröddegen jäste, inte fy skam den heller.

Sussiluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0