Swoschhh....

Oj hörde ni? Det var tiden som swischade förbi utan att man hann reagera.
Jösses vad tiden går fort just nu och det käns verkligen som att jag inte alls hinner med det är så mycket man måste, vill, önskar att göra och att uppleva.

Vi har sedan senast blivit en till i familjen och nu har vi en urmysig RR (rodesianridgeback) hanne som delar våran vardag och äntligen har jag en hund att träna fokuserat med. Vill ni läsa mer om Masai gör ni det här där jag bloggar om hur det går med träning mm.

Mattias och jag hade lyxen att få åka iväg förrförra helgen tillsammans med vänner och bekanta medans barnen stannade hemma med moster Therése och morbror Daniel. Det var partykryss på cinderella som gällde och vi hade riktigt roligt jag fick ju tillochmed dansa styrdans! Fast jag skulle behöva göra det betydligt oftare eller så var det han som bjöd upp mig som inte kunde dansa ordentligt...

Härligt var det iallafall och det var andra gången vi kommer iväg utan barnen på rellativ kort tid fast vi planerar redan för nästa gång för är det något vi verkligen har kommit till insikt med är hur välbehövliga de där pauserna från vardagen är. Vår plan är att försöka göra något en gång i kvartalet bara vi två det verkar rimligt åtminstone om vi inte ska knäcka våra barnvakter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0