Städartagen.

Ja äntligen har våran släpkärra tinat fram så tre vänder till tippen har det blivit idag och det är väl åtminstone två vändor kvar för att bli av med allt skräp. Jag som tyckte vi körde bort allt skräp i sommras/höstas men det gick över tydligen.

Nu när solen lyser och det börjar närma sig påsk har jag fått lust att göra ngt fint till trappen så att man möts av något fint när man kommer hem. Det är väl också snart dags att hämta hem lite ris till påsken då jag gärna vill att det ska hinna bli lite grönt tills påskafton.

Nej nu ska jag göra något vettigt som att hänga tvätt t.ex. och kan ni tänka er jag skymtade botten på tunnan igår att se botten är något jag har insett inte kommer inträffa förens barnen har flyttat hemifrån alternativt att vi säljer huset och flyttar till lägenhet. Det senare alternativet är dock helt otänkbart och kommer aldrig någonsin ske varken jag eller Mattias är lägenhetsmänniskor så den tiden i våra liv är förbi och över nu är det hus som gäller.

Usch jag känner mig frussen men jag hoppas på att det beror på att man höll igång i förmiddags och att man nu suttit still en stund så ja som sagt nu får det vara färdigsuttet för en stund igen.


Kommentarer
Postat av: jannice

duktig du är som städar o donar=) Du hinner med mycket som är 3-barns mamma....

2011-04-19 @ 00:05:57
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0