Tillbaka hemma

Är trött som en gris efter att ha gjort en massa saker som "duktiga" mammor och gravida bör undvika såsom dansat i alldeles för höga klackar, varit uppe alldeles för sent och ätit både gravad och kallrökt lax. Suktat efter smaskiga drinkar med alkohol men nöjt mig med mina alkoholfria minst lika goda drinkar som dessutom fick blinkande iskuber.
Det roliga med att vara den ända som är nykter är att man kan ha lika roligt utan att må dåligt dagen efter samt att ha koll på det som hänt ;-) Det tråkiga är dagen efter när ALLA sover förutom en själv men jag hann ju snygga till mig så att jag såg oförskämt fräsch ut i jämförelse med resten av sällskapet och så ned till taxfreen där lite dagenefterdricka (cocacola) inhandlades åt Mattias.

Ja detta är vad ni får ikväll för nu ser jag knappt vad jag skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0