Jävla backjävel

Ja jag är riktigt less på backen upp till vår infart. Det är samma sak VARJE vinter ingen sand och glanshalt lyckades kämpa mig upp lite mer än halvägs som mest innan jag gav upp och då valde jag att backa in  bilen på grannens uppfart då jag var lagom irriterad vid det laget.
Klampar till fots uppför backen och börjar gå nedför när jag själv flyger på ända och landar härligt i snön, naturligtvis hade jag inte lagt bilnyckeln i fickan så den for ju också all världens väg men hittades rätt omgående. Fyra rådjur hann jag räkna till som studsade iväg från trädgården under min luftfärd.

Nej nu ska jag försöka gå och sova lite så att man kan ta tag i morgondagen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0