Hohoo! Har ni saknat mig ;-)

Upptäckte att det var ett tag sedan jag skrev i bloggen en bieffekt av att jag hittat till FB. Därför blir det en liten update vad jag sysslat med under den senaste tiden.

Så vad är väl en ledig vecka med barnen?
Den kan vara tråkig eller alldeles, alldeles underbar! Min var helt klart helt fantastiskt härlig, avslappnad och full av mys. Rekomenderar stort att alla ska unna sig en hel vecka åt bara barnen och strunta i tvättberget och bara göra det absolut nödvändigaste för att hushållet ska flyta.

Vet att jag är dålig på att ladda upp bilder men här kommer istället ett helt gäng.

Vi gick på utflykt under ledigheten och vi spanade efter olika spår,  vi hittade mestadels tassavtryck efter hund men även en katt och jag funderar på vems katt det är som strövar upp i skogen.

Ut i skogen ska vi gå....


Matsäck är ett måste


Luslins

Vi besökte min pappa och Kerstin vilket för tjejerna är som att besöka en 4H gård. Det kastades en del pinnar till deras spaniel, vi tittade på lammen och lammungarna sen förstås blev det en hel del hästar också.

Perfekt med loksele för små knattar både bälte och handtag =)


Isabelle och Kasper

Under ledigheten var vi också över till mormor men Tindra mådde inget bra alls när vi kom fram och låg och vilade på soffan, dagen efter låg hon i 40 gradig feber. Isabelle var helt hyper när lillasyster inte orkade med att göra ngt. så då åkte hon och jag hem till pappa och Kerstin så fick vi rida lite. Sedan var den härliga veckan slut och åter till vardagen med hosta, dagis och jobb.

Vi har varit och hejat när Bergbyrundan kördes i helgen som var.

Älskling


Heja pappa!


Vår äldsta prinsessa


Åhej! Här ska det gungas på den nya gungan. (Ja den är köpt på Gekås för den hiskeliga summan 39.95kr)


Våra grisar!

Idag har vi haft en spännande dag minst sagt. Först lämnade jag Tindra på dagis sedan var det dags för ett besök på VC där man kollade om Isabelle hade UVI vilket gav besked att allt är som det ska. Hem äta lunch och sedan styra kosan mot Mattias jobb för att lämna Isabelle där. Nästan framme står en vägvakt tiden tickar på så jag får ringa jobbet och säga att jag blir sen.
Kommer till jobbet 20 minuter för sent efter att ha arbetat i nästan hela 40 minuter får jag ett samtal. Det var Mattias som ringde och berättade att hela bakvagnen på hans bil rasat ihop! Mattias är glad över att han är en duktig förare och att han inte fick möte annars hade det kunnat gått riktigt illa. Han är även glad att Isabelle var med för hade det varit en vanlig dag med hämtning från dagis hade han kört mycket fortare och då hade det nog inte slutat så bra. Jag är glad över den änglavakt de måste haft mina älsklingar ♥.
Det bra med den här dagen är väl att jag inte missat Grace Anatomy och att jag hunnit bakat chokladmuffins.

Nej nu är det godnatt så kram på er därute och ta vara på varandra för man vet aldrig vad som händer en helt vanlig dag.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Vad mysigt nu har haft de å jag har sakant att du inte har bloggat! Men de kan ju bli sånna uppehåll ibland =) Tur att dottra din inte hade UVI. hur gick de med bilen?? Hoppas de är fint. Kram

2010-05-20 @ 17:53:18
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0