Bildbevis

Ett bildbevis på att jag faktiskt har tulpaner innan rådjuren knaprar i sig dem. De blev lite naggade i våras men tack och lov klarade sig de allra flesta knopparna. Jag har pepprat flitigt med vitpeppar men jag inbillar mig att det kan vara så att rådjuren haft annat för sig än att smaska på mina tulpaner för grannarna kan också stoltsera med tulpaner i år.




Vist är de vackra! Vi köpte lökar från odla.se och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med kvalitén.


Härligt när man kan gå ut i nattlinne och plocka blommor.


Fänrikshjärta som jag fått av Kerstin.

Jag övar på att lära mig fläta tjejernas hår här har Tindra varit utsatt.

Snart blommar syrenhäcken!
 

Kommentarer
Postat av: Jannice

vilka fina tulpaner!!!=) Söta bilder på tjejerna med. Så lik Mattias tycker jag!!

2010-05-24 @ 10:41:03
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0