zzznark

Jösses vad trött jag känner mig.
Idag var det övertid på jobbet som gällde och på väg in så plockade jag upp en kvinna som stod med trasig bil och höll tummarna att alla galningar låg hemma i sina sängar. Hon var ingen galning utan väldigt generös med soppapengar för besväret och glad över att komma i tid till sitt arbete.
Så långt inga olyckor tills en (massa fula ord) cyklist utan reflexer kastar sig ut framför bilen, jag väjer upp i snövallen och sabbar min framspoiler. Tror ni den knäppa människan stannade då? Nej det gjorde han inte fortsatte bara sitt cyklande som en vettvilling och jag var så paff och fick inte ur mig något vettigt. Shit jag kunde lika gärna ha kört över honom.
Vid fyra kunde jag äntligen styra kosan hemmåt.

Svärmor har passat tjejerna några timmar idag också då Mattias är ute på "grabbkväll" de skulle börja lite mjukt med en tripp över till eckerö för att handla snus som förevändning, gissar att de även handlade någon form av alkohol också då kvällen skulle rundas av med utomhusbubbel och om jag får gissa en gång till så kommer de även sitta och titta på en del enduro klipp också.
Svärmor har varit generös med eldning på öppet spjäll så det var redigt varmt och skönt hemma vilken lyxkänsla det var att komma hem till ett varmt hus. Dessvärre satt jag frossfrös en liten stund vilket inte kan ses som ett bra tecken men nu har det gett med sig.

Jag hade tänkt lyxa lite med ett fotbad och läsa lite inredningstidningar men jag är baske mig för trött så det är slötittande på TV:n och de obligatoriska nätsidorna.

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0