Gräsänka

Ja då är man gräsänka hela helgen lång så jag passar på att avnjuta sådant som Mattias inte riktigt hurrar för som t.ex. röda linser i soppan som vi åt ikväll och snart börjar en film och till den ska jag avnjuta ost och kex.

Hur morgondagen blir beror på hur tjejerna mår men jag har iallafall lovat att vi ska måla naglarna för det kan vi göra härhemma hur snoriga vi än är. Jag hoppas annars att vi ska kunna åka över till pappa och Kerstin för det var ett tag sedan.

Vi är på jakt (desperat) efter en billig begagnad soffa så vet ni ngn som har en till övers är det bara att hojta till allt är av intresse.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej tjejen!

Typiskt att vi inte visste att ni var i behov av en soffa. Vi som precis gjort oss av med vår ektorp soffa, den hade ni kunnat fått till ett mkt förmånligt pris. Det var synd! Hoppas ni har det bra annars, och passa på att njut av allt gott som inte passar mannen i ditt liv ;) Kram

2010-03-20 @ 20:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0