My Life My Mess...

Ibland är det jobbigt att vara vuxen för det är verkligen My Life My Mess och därmed ingen annan som kan städa upp åt en eller för den delen ta jobbiga beslut.

Jag hoppas att ni haft en fin midsommarhelg det har iallafall vi även om vi inte han med att hälsa på pappa och Kerstin men det hins med i helgen kanske.
Igår och idag är jag hemma med VAB Tindra hade väl varit ca en timme på dagis innan de ringde hem och sa att jag fick komma och hämta henne för att hon hade feber. Jahap tredje måndagen i rad som jag får VAB:a. Sen var hon jättehängig hela dagen som tur var kunde Annika komma och passa henne en liten stund så¨att jag kunde åka till dagis själv och hämta hem Isabelle vid tre tiden.

Idag verkar Tindra må mycket bättre så kanske att det blir dagis imorgon. Ikväll ska vi åka och kika på en "ny" bil åt Mattias.

Isabelle har klätt ut mig till dian (indian) fast nu ändrade hon sig så nu ska jag vara en grodprinsessa, gullunge.

Här kommer lite bilder från helgen som varit den stora höjdpunkten för Mattias var när Tindra vågade åka motorcykel.



Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Jannice

att denna feber inte försvinner fast de e sommar..hoppasd dom är pigga nu!=)

2010-06-29 @ 22:24:52
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0