Torsdag

Pannkaksdag med andra ord =) Ska strax gå och steka lite kånker tills ikväll då min hungriga flock kommer hem, jag tror att några slinker ned till lunch för min egen del också.

I helgen som var fick Isabelle äntligen prova sina skridskor och vi ska ned till ishallen på lördag igen lite synd att jag själv saknar skridskor bara.
Otursförföljd var helgen också men nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska börja fungera igen och så börjar jag längta efter våren.
Idag eldar dem med kol på våran gata och då menar jag verkligen på gatan. Tjejerna tyckte det var jättespännande och Isabelle vågade sig på att ställa frågor till killarna som jobbar så när vi väl kom till dagis luktade vi alla tre som om vi varit på utflykt och grillat korv, lämpligt nog serverades det korv på dagis idag vilket höjde känslan ytterligare ett snäpp.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0