Superfina inbjudningskort

Idag kom inbjudningskorten som jag scrappat ihop på datorn och de blev jättefina jag trodde inte de skulle bli så bra när man framkallade dem men de blev superfina. Det kommer garanterat framkallas mera digiscrappade kort i framtiden.

I övrigt är Tindra forfarande febrig och har nu även fått slemhosta lilla skruttan hostade så att hon nästan kräktes i morse. Eftersom Isabelle är frisk som det verkar idag så tog vi oss ut på en promenad ned till änderna så att hon kunde göra av med lite energi utan att driva mig till vansinne ;-). På vägen köpte vi med oss en limpa rostbröd av märket eldorado som det var lagom pris på för att kunna ge hela till änderna. Det var riktigt skönt med en promenad för det var verkligen längesedan jag gick på en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0