Kampen mot tvättberget.

Ah i helgen snurrade sex omgångar med tvätt så nu är tvättkorgen som normalt igen nämligen nästan full precis som den brukar vara. I lördags satt jag uppe rätt sent och scrappade lite inbjudningskort till Isabells kalas då börjar Isabelle gnälla så jag går upp för att kolla vad det är frågan om och då saknar hon sin farmor men sen kommer hon på storgråtandes att "Jag vill ha min moster och Daniel!" Vist är hon gullig! Sen blev det inte lika gulligt eftersom det slutade med en natt där vi fick tvätta sängkläder och torka kräkor. Fast lite gulligt ändå när hon sa "Mamma det har kommit en sån här i min säng".
I söndags var vi bara hemma med två lite halvhängiga tjejer men inga mer kräkor, igår var Mattias hemma med tjejerna och idag har jag varit hemma.

Tindra har legat i soffan hela dagen nästan förutom korta stunder då hon lekt en liten stund, badade och nu på kvällen hjälpte hon mig dammsuga köket. Isabelle har varit mer pigg så hon och jag har lekt lite med henne My Little Ponys och så har hon ritat, klippt papper och pysslat om Tindra.
Imorgon blir det jobbet igen där jag är saknad och det käns bra att veta att man behövs för att man är duktig på det man gör =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0