Fredag

Så var det äntligen fredag denna arbetsvecka är snart klar och på måndag är jag ledig inte för att jag ska göra något roligt utan snarare tvärtom. Jag hade mer än gärna skippat att vara ledig men man måste ju vara lite rädd om sig och nu har jag skjutit på det här sedan jag väntade Tindra.

Tjejerna sitter i badet och det är faktiskt inte så himla kallt inne idag på morgonen så för att spara lite på veden blir det ingen morgonbrasa eftersom den försvunnit lite väl fort nu när det blev så kallt ute. Vintern är ju inte slut än så man får hushålla lite och sätta på sig en extra tröja när det bara är lite kallt.

Jahapp om man skulle ta tag i de små badtrollen så att vi kan börja ta oss mot dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0