Snuvig

Herrejösses vad den här veckan varit långdragen och nu när helgen äntligen är här så verkar den bli en snuvig sådan =(

Idag när jag körde hem från jobbet kom jag på att jag bromsat för två stycken rådjur på morgonen det är en sådan sak som jag vanligtvis alltid berättar för mina arbetskamrater men nu hade jag helt glömt bort dem.

Lite updates som jag lovat er:
Isabelle har fyllt fyra och hon firade dagen med några kompisar och släkt som farmor, morfar och Kerstin eller som Tindra säger moffa och kettin kom också. Det blev många fina presenter och det lär trilla in några fler eftersom inte alla har hunnit komma och gratta henne än.

Jag har sytt sängkläder till Tindras docksäng samt målat den.


Jag tycker det blev jättefint och skulle gärna sova i den själv om jag varit en docka. Jag gjorde en ny madrass av skumgummi som jag hade hemma och så använde jag IKEA madrassen till att ha som täcke. Påslakanet är gjort av en bit från Åhlens tyg kaniner(?) som blev över när jag sydde gardinen till Tindras rum. Det vita på påslakanet är från ett väldigt välanvänt överlakan som jag fick från Kerstins mamma och som jag nästan fällde en tår över när det gick sönder i tvätten och hade inte hjärta att slänga det. Vilket var tur för se hur väl det kom till användning och det räcker precis till ytterligare ett dockpåslakan =)



Ikväll är Mattias ute med jobbet så jag och tjejerna har haft myskväll och ätit en jättegod baconwook som jag knåpade ihop helt efter eget huvud och i normala fall brukar sådant inte falla ut väl för min del.
Vi avslutade kvällen med lite godis och film närmare bestämt Barbie och diamantslottet. Tjejerna gillade den men njae jag var inte lika imponerad.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Skönt att mattias har fått jobb! Jobbar han på samma ställe som förut eller är de något annat? Jättefin docksäng som du har fixat med. Duktig du är som donar och grejjar!!!!

2010-02-05 @ 23:44:24
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0