Mycket idag.

Tänk vissa dagar hinner jag inte med någonting medans andra som idag t.ex käns det som om jag hinner med så mycket mer. Tvätta, lämna tjejerna på dagis, laga middag, städa åt marsvinen, mata djuren som vanligt, plocka ur bilen och dessutom städa lite inne men även få tid att skriva några rader påbloggen. Märkligt är det så att man vissa dagar kliver upp ur sängen på morgonen som en effektivare människa? I sådana fall skulle jag vilja vara henne varje dag.

Nej nu ska det vikas lite tvätt och så ska jag dammsuga rent luftvärmepumpen från dammtrollen som flyttat in där. Mysigare med troll än råttor fast ibland måste även de vräkas ;-)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Ja,de är samma här då! Man hinner inte med så mycket. Eller så är man trött på denna skitväder och inte orkar vara uppe lika länge som förr. Man har verkligen ingen glöd när de är vintertid :D

2010-02-09 @ 20:38:34
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0