Sjuk =(

Jaha så var det jag som var sjuk så är det någon som vill pussas ;-)

Glömde bort att berätta om en rolig sak som hände i måndags och det var när jag och tjejerna varit ned till Tempo och handlat lite. Halvägs hem möter vi en kvinna som liksom jag hade garderat sig mot snöyran då kläcker Isabelle ur sig högt och tydligt "Mamma där kommer häxan surtant!" Hoppas för fulla muggar att inte kvinnan hört detta och talar om att så får man absolut inte säga medans jag försöker hålla mig för skratt. Av kvinnans leende hade hon inte undgått att höra Isabelles kommentar men tog det hela med en klackspark =)

Tindra ritade sina första huvudfotingar här hemma i måndags också det blev hela familjen med ett mammamonster som hade en bebis i magen som bara var en liten prick. Jag måste säga att jag verkligen älskar dessa huvudfotingsteckningar de är ju så fantastiskt fina opartisk som jag är ;-)

Igårnatt tror jag att jag måste haft en sammandragning eller något för jag drömde att vi åkte till BB och att jag hade värkar men sedan försvann dem. Vaknade flera gånger ur samma dröm och var jätte irriterad på att värkarna försvunnit och tyckte ctg mätaren bara var ivägen (den som mäter värkarna).

I tisdags gjorde jag en pepparkaksdeg så det tänker jag roa tjejerna med alldeles strax vilket käns som en lagom aktivitet för den krassliga mamman. Igår bakade jag en sockerkaka som jag tog med mig en bit av till jobbet men den sparades tills idag så nu ligger den i mitt skåp och förgås =( Jättegod var den då jag fick en bit av den jag lämnat hemma idag så att ha i apelsinmarmelad i smeten kan jag verkligen rekomendera. Öste på rätt ordentligt med marmeladen kanske en halv dl?

Nu ska jag knapra alvedon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0