Babylycka!

Kom på att jag glömt att skriva här på bloggen att jag och Mattias ska få en liten "sladdis" i mitten av februari om vi räknat rätt ;-)
Ja för mig käns det verkligen som en liten sladdis då tjejerna kom så tätt och jag menar jösses Isabelle kommer hinna fylla fem innan lilla bebis bus ska kika ut. Så ut ur askan in i elden från att ha börjat planera för ett liv med bara två barn fick vi snabt lägga om kursen bokstavligen.

Tindra firade sin födelsedag igår och det blev en tårta som såg godare ut än den var men så är det ibland man lyckas inte jämt tyvärr. Hon fick en tågbana som verkligen är uppskattad och det har lekts med den hela dagen då vi varit hemma idag då hon också passat på att bli sjuk igen *suck*

Imorgon blir det jobbet iallafall då Mattias får VAB:a så kör vi varannan dag.

Isabelle är så duktig också som har förståelse för att lillasyster är lite ledsen nu på kvällen för att hon lämnat ifrån sig napparna så typiskt att hon skulle bli förkyld! Hade jag vetat det så hade hon fått vänta ett slag till med att ge bort dem.

Sen en fråga är det bara jag eller är det fler som är sjukligt less på alla dessa jäkla fruar som går på TV:n just nu? Jag menar jag irriterade mig på de svenska men snart har vi sett hela Europas fruar, gnäll, gnäll, gnäll.....

Kommentarer
Postat av: Jannice

grattis grattis igen=)

2010-09-05 @ 16:03:54
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0