Varde ljus!

Igår så var vi till lekrymden i Norrtälje, efter det blev det lunch på Mc Donalds och sen vidare till Uppsala där det blev ännu en snabb sväng på IKEA som vanligt gick vi tomhämta därifrån. Jag tror att vi är i särklass bäst på att komma oftast tomhänta därifrån. När det roliga var slut bar det av till jobbet för min del och trot eller ej men vi slutade i hyffsad tid på en em. fredag jag menar när hände det senast?

När jag kom hem så hade Mattias monterat dit tre extraljus på min bil! Tack snälla älskling.
Såg tidigare i veckan att Marie undrade hur det gick för rådjuret jag körde på och det gick nog inte så bra men viltvårdaren var troligen rätt snart på plats så att det slapp lida alltför länge. Jag hade själv tänkt avsluta lidandet men innan jag hade hunnit ur bilen så hade det rest på sig och gått ut på en åker och att jaga ett rådjur med morakniv i mörkret är lite overkill för min del. Hade rådjuret inte kunnat gå så hade situationen helt klart varit en annan.

Idag har vi varit och suportat Therése på hundutställningen i Jälla och det syntes att de tränat sedan senast så snart sitter det nog och om lilla Ramoz sedan kan sluta växa och biffa till sig lite så kommer det nog gå fint med utdelningen också.
Efter det blev det en tur in till centrala uppsala där jag endast skulle köpa stark sytråd men den blev tyvärr riktigt onödigt dyr då jag lyckades klanta till mig en p-bot. Är rätt arg på mig själv men jaja det blev en dyr läxa.

Sen vill jag bara avsluta med hur fantastiskt roligt det är med Photo shop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0