24 days to go!!!!

Här har nedräkningen börjat för snart men inte riktigt än så bär det av till Ullared för att besöka Gekås! Det ska bli riktigt roligt för jag har aldrig varit där förut och jag åker med trevligt sällskap så något att räkna med den helgen kommer vara shopping, cider och en massa tjejsnack.

Jag har varit hemma med Tindra i två dagar nu då hon har fått "höstblåsor" och har inte mått så bra men nu verkar hon bättre så om hon sover som hon ska inatt blir det dagis för henne imorgon. Min chef ringde och undrade hur det låg till här hemma och kom med ett glädjande besked så nu har jag ett vikariat igen. Dessvärre ser det inte lika ljust ut för Mattias del.

I söndags var vi och hälsade på pappa och Kerstin. Tjejerna provsatt Espo och Kasper vilket det har pratats en hel del om här hemma så det verkar som mitt dammiga hästintresse kommer få dammas av rejält och att jag får utvecklas till en tvättäkta ponnymamma.


Isabelle har norpat en klase söta små vindruvor, en av skatterna som Kerstin odlar i trädgården.

Nehej nu ska det hängas tvätt och sen är det tid för sängen, Tindra har bara vaknat en gång än så länge och jag hoppas hon får sova inatt vår lillskrutta.





Kommentarer
Postat av: Marie

Hej tjejen! Grattis till fortsättning i drömfabriken. Jag vill bara tala om för dig att jag har nu fått en vildsvinsskylt uppsatt straxt utanför min tomt. Så snart kommer de säkerligen till oss också. Ha de bra.

Marie

2009-09-16 @ 19:56:21
URL: http://trollikotteland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0