Stickfrossa

Jag var ut på garnstudios hemsida igår  och jag kan bara säga att bland höstens nya mönster fanns det en del riktiga godbitar som jag vill göra till mig själv. Innan jag rusar iväg för att inhandla garn så måste jag först avsluta ett projekt som jag har liggandes fast det är inte ägnat till mig. Det är sällan jag stickar något till mig själv och gör jag det så händer det att det istället blir en present till någon annan.

Idag går Tindra sin sista dag på dagis för sedan kommer Mattias vara pappaledig ett slag, mysigt och jag är allt lite avundsjuk.
I lördags så har vi varit på kalas där Isabelle utökade ordförrådet med en del grodor, jag har försökt förklara att så får man inte säga och det verkar ha haft inverkan. Igår var jag hemma hela dagen lång och fortsatte med fönstren som nu alla är färdig målade på insidan. 

Nehej nu ska det vikas och hängas lite tvätt.


Kommentarer
Postat av: jannice

skönt med lite pappaledighet för mattias!=) jag är också avensjuk..

2009-09-22 @ 13:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0