Ajaj.

Jag har ont i mitt ben för jag har trillat nedför trappen härhemma jag hoppas att det är bättre imorgon annars kommer det bli en lång dag på jobbet. Mattias jämförde mig med halta Astrid 96 år.

Det blev lite gjort här hemma i helgen jag har målat lite på fönstren, Mattias "skördade" gräsmattan,  installerade en värmeväxlare och så har vi plockat ihop två hinkar fallfrukt. Det är en perfekt överenskommelse med grannen han lämnar tomma hinkar och vi fyller dem sedan hämtar han dem till vildsvinen. Jag vet att grisar som får fiskbensmjöl i fodret kan smaka fisk så då borde dessa kunna smaka äppelspäckat med de mängder frukt de kör ut.

Jag har fyndat en hoya i helgen för 39kr den ser lite risig ut men inte värre än vad mina kan göra så den borde klara sig, för säkerhetsskull har jag sprayat den med radar och nu duschat den. Upptäckte vid badet att den har lite svarta fläckar på bladen får nog kolla upp det så att det inte är ngn smitta.
Ett annat fynd var en blå bergvallmo för halva priset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0