Burr...

Nu börjar det bli kallt inne så mina älskade fårskinnstofflor har fått kika fram och de kommer användas dagligen fram till april.

Nu är det bara åtta dagar kvar tills jag och Annika far mot Ullared för ett besök hos Gekås det som kändes så långt borta käns nu väldigt nära. Spännande!

Min älskling har precis lämnat huset för en joggingrunda duktigt av honom som om det inte vore nog har han radikalt dragit ned på cocacola drickandet! 

Ni får ha en fortsatt trevlig torsdagskväll själv ska jag plocka undan lite här hemma för snart så är det fredagsmys som de sjunger i någon radioreklam. 

Kommentarer
Postat av: Jannice

dags att börja elda snart kanske? de gjorde vi här hemma hos mamma o pappa. hur mysigt som helst=)

2009-10-03 @ 23:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0