Torsdag

Idag har tjejerna fotografering på dagis och de var så fina imorse när jag lämnade dem med sina nya fina tröjor och i varsin ballongkjol, japp Gekås igen ;-)

Här snöar det just nu och det ligger faktiskt ett tunt snötäcke på gräsmattan, jag gissar att Isabelle jublar på dagis då hon har pratat länge om snö nu. Snö innebär också att det är dags för att lägga om till vinterdäck så det ska ordnas till i helgen.

Vill ni läsa något roligt ska ni gå ut på norrtelje tidnings hemsida där man kan läsa om en havsörn som blivit polisanmäld! Skrattade på mig nästan när jag läste den artikekeln även fast jag kan förstå den bakomliggande anledningen till anmälningen.
I helgen ska tjejrnas kusin H komma och så ska jag pyssla i trädgården om vädret är okej rosorna ska täckas och lite annat ska klippas ned sen ska jag kolla om det finns äpplen som mognat

Det var ett tag sedan jag la ut några bilder så här kommer två på Tindra iklädd en tröja från ja behöver jag säga det?

Tindra full av en massa bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0