Halva veckan gjord

Ja så var halva veckan avklarad och idag har jag varit på kurs hela dagen det är helt klart den absolut roligaste kursen jag varit med om för oj vad jag skrattade så att tårarna sprutade första delen av dagen.
Niclas Mårdfelt herrejösses vad ska man säga? Han kan verkligen fånga allas intresse och lever sig in i berättelsen om när han rodde över atlanten och ingen kan sitta oberörd så får ni möjlighet att gå på en föreläsning där han ska föreläsa måste ni gå det får ni bara inte missa.

En bonus med att gå på kurs är att jag inte missar Grace ikväll som är det enda jag vill se på TV:n

Kommentarer
Postat av: Jannice

Vad var de för kurs du gick på?? :) Ska du inte me på fredag på avslutningsfesten?? Kram

2009-11-19 @ 00:00:51
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0