Trött som bara den.

Ja idag hörde jag nog inte min väckarklocka när den ringde första gången men jag tog mig till jobbet i tid helt otroligt nog fastän jag var tvungen att tanka. Arbetsdagen flöt på bra men det var riktigt jobbigt att köra hem men det gick ju bra trots tröttheten.

Här hemma har det inte hunnits med tillräckligt mycket och det käns som att jag spenderade alldeles för lite tid med tjejerna innan de skulle gå och sova. Sen när Isabelle somnat gick jag ut och skottade av släpkärran då vi måste ha den på lördag. Jag var precis helt färdig med det när himmelen öppnade sig och jag var på väg in för att se på Grace anatomy som jag blev rörd av ikväll.

Varför vi måste ha kärran på lördag är för att jag har anmält Mattias till en SOE träff som går av stapeln i helgen.

Nej nu ska jag i säng och sova.


Det ser inte mycket ut men vad det vägde! Mumma för växterna är det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0