Nyvaken.

Jag har precis vaknat, för andra gången idag då jag råkade somna med Isabelle men som tur var ringde min svärmor så att jag vaknade. Det kan lätt bli lite tokigt om man slumrar till för länge så här på kvällen.

Imorgon ska Mattias köra en enduro tävlig i Bergby några bekantingar kommer också köra men roligast är nog att syrrans kille kommer köra för första gången på en tävling. Måste ringa och kolla tempen på honom då han är nog lite pirrig i magen nu.

Vi kommer även bli barnlediga imorgonkväll då Isabelle ska sova hos farmor vilket hon längtat och pratat om i två veckor nu för det är bestämt att hennes nya kompis ska vara hos sin farmor. Tänk vad roligt de kommer ha. Tindra kommer få vara hos moster i björklinge och där ska de tydligen måla staket när "morbror" tävlat klart. Själva planerar vi att grilla något gott i goda vänners lag på kvällen och det ska bli härligt!

Jag har varit ut och tjuvkikat på valpen de ska hämta hem nästa helg (jo jag är avundsjuk) och vill ni titta på dess tolv små underverk de hade att välja bland så ska ni kika in här http://www,kadamo.se rasen är rodesian ridgeback. Klart de måste ha en hund med snygg färg det tyder på god smak, säger jag som är svag för röda hundar ;-)

 

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

skönt med barnfrihelg. men man längtar efter dom på störtt!

2009-05-16 @ 07:29:24
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0