Snart fredag

Inte en dag för tidigt så är det äntligen fredag imorgon. Gud så skönt! Särskilt efter gårdagen då jag gick runt hela dagen och trodde att det var torsdag sen idag så bokade vi upp oss på massagestolen vi har tillgång till på jobbet. Jag råkade inte helt oväntat halvslumra till under min tid och trodde naturligtvis att det huxflux blivi fredag, jobbigt värre. 

Igår var jag för övrigt på gymet och tränade vilket kändes bra men fy vad tråkigt med uppvärmning på löpmaskiner, man kommer ingenstans vilket för mig leder till att jag hela tiden tittar på hur länge jag sprungit och sekundrarna sniglar sig fram.

Nej nu ska det hängas lite tvätt en hel maskin med bara barnkläder så det lär ta sin tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0