Ponchos

Kom på att jag inte visat Isabelles nya poncho som jag stickat fast den blev inte riktigt som jag hoppats i färgen. Jag stickade med två trådar rött och en rosa men skulle nog ha gjort tvärtom. Kanske en anledning till att göra ytterligare en så om ni känner ngn liten tjeja därute som behöver en poncho så får ni hojta ;-)
 
 
Mönstret är från Drops design där jag allt som oftast använder mönster ifrån och särskilt dem med garnet alpaca som är mjukt, härligt, varmt och gjort av just 100% ull från alpaca riktig favvo med andra ord.

Måste visa denna bild på Isabelle med sin första poncho vid crossbanan kikandes efter pappa. Kan ni tänka er att bilden är tagen i juli hörde ni? Juli, vist låter det härligt!


Kom på att jag faktiskt har en närbild på den med, vist är det härligt sommriga färger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0