Solhatt?

Ja jag har ikväll försökt att sy en solhatt till Isabelle med betoning på försökt för nogrannheten var sisådär, mönstret var inte vad jag önskade mig och när undertråden tog slut utan att det upptäcktes förens ett varv runt hattbrättet troddes vara sytt. Ja då tröt motivationen helt och projektet är nu nedlagt tills vidare trots allt kostar en solhatt under femtilappen på HM.

Sen vill jag bara säga (skryta) att Tindra är så himla duktig! Potträningen har vi äntligen börjat ta tag i och det går strålande med ungefär 50% chans att hon går på pottan vilket jag tycker är hur bra som helst.
Vår lilla tjej är snart två år vilket är helt ofattbart, vart tog våran bebis vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0