Frukostmys

Idag har min vän A varit här med sin son och ätit frukost med oss, själv var jag knappt vaken men mysigt var det iallafall. I brevlådan damp böckerna ned idag och de var lite små men det förklarar priset och varför det kanske är bättre att köpa inbundna böcker istället för kartonage. Tror att tjejerna blir glada över dem iallafall även om mamman minns dem som hon läste. Hittar jag dem i bra skick på loppis så köper jag nog på mig dem bara för nostalgins skull.

Jag har velat åka på loppis länge nu men inte kommit iväg men i helgen kanske man ska utforska dem som finns utåt väddö. Jag skulle även vilja hinna med att åka lite hoj också plus allt annat man vill för nu var det ett tag sedan något ströks från min lista.

Jag har ännu inte fått mitt nya webalbum att fungera heller *mutter* tog upp det på jobbet igår i hopp om att få råd men så gick det över styr så att det helt plötsligt handlade om porr istället.  Haha ja de är knasiga på mitt jobb men det passar mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0