Det är tur att du har en blogg.

Det är tur att du har en blogg älskling för då vet jag vilket humör du är på, hur du mår och vad du gör. Ja så sa Mattias faktiskt till mig häromdagen och jag kan inte annat än hålla med nu när vi båda jobbar skift och går om varandra på jobbet och bara drar det viktigaste som hänt hemma t.ex. det här behöver göras och det måste handlas sen behöver det här med till dagis imorgonbitti.

Tur att helgerna finns då vi kan mysa och umgås med varandra som idag då vi varit in och promenerat runt domkyrkan i Uppsala egentligen hade vi velat gå in men det var högmässa när vi var där så då passade det inte att gå in. Vi gick upp till slottet också där Isabelle fastnade för fontänen sen var vi in på Duka och handlade upp presentkortet vi fått för några år sedan. Duka har blivit uppköpta av cervera så det var lite bråttom nu innan det skulle sluta gälla förövrigt har de rea på det mesta i butiken.
För våran del blev det ett set med välbehövliga bakbunkar, diskhandukar och två ljuslyktor i grövre modell.

Nej nu ska jag leta efter min dyrgrip fönsterskrapan så att mitt uppdrag "never ending window story" kan fortsätta på sin fjärde sommar. Helt galet är det verkligen fjärde sommaren som vi har huset?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer gärna på en fika, har semester i två veckor nu!

2009-06-07 @ 21:52:20
Postat av: mican

Oj det var jag mican som skrev!

2009-06-07 @ 21:53:13
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0