Härliga värme

Sitter här och njuter just nu av värmen som sprider sig från täljstenskaminen. Jag har tänt ett doftljus också så nu sprids det lite sommardoft i huset även om själva sommaren verkar ha dragit sig tillbaka för stunden.

Imorgon är det sista dagen innan semestern börjar eller nåja nästan iallafall eftersom jag har valt att gå in extra två dagar nästa vecka men det räknas inte ;-) Jag skulle vilja fira med ngt gott imorgonkväll när Mattias kommer hem från kvällspasset, vi som dessutom har glömt våran bröllopsdag (igen) borde ju kunna få lyxa till det med något budget alternativ.
Tur att vi båda är lika dåliga på att komma ihåg våran bröllopsdag i år firade vi yllebröllop så snart är det dags att börja planera för att förnya löftena. Då vill jag ha hela kitet med håret ordnat hos frisören, fixade naglar, makeup, fotograf, lyxigt bubbel och mat samt bröllopsresa till maldiverna så det är väl till att bege sig ut och tigga ihop pantflaskor är du med mig älskling ;-)

Iskyrkan i Jukkasjärvi. Foto Big Ben. ©ICEHOTEL
Här är en till drömmis att förnya löftena i jukkasjärvi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0