KTM 125exc årsmodell 2007...

har jag och tjejerna varit och kikat på idag på Lelles, Isabelle var nyvaken, smågråtandes och omutbar till att sitta still på golvet. Tindra gick att muta till att sitta still på golvet om hon fick tömma ur mammas plånbok, tur att det nästan bara var vi där. Jag han iallafall provsitta, klämma och känna mig för, tummen upp. 
Sen var jag och tjejerna in på Leklust eller Nallens som det hette förut och köpte en docka till Tindra då det var hög tid för henne att få en egen. Isabelle har drösvis med dockor men de är just Isabelles dockor och att dela dem med syrran är inte lätt.

Nej nu ska jag googla efter lite kökslösningar då vi måste planera om vårat. Det var lite bråttom att få in något som fungerade när vi köpte huset så det blev inte särskilt genomtänkt. Har ni några förslag så framför dem gärna det enda som är bestämt är att skåpluckorna får vara desamma nämligen Duvbo från IKEA, att det blir en laminatskiva och att väggen mellan vardagsrumet och köket ska rivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0