Klantig, vimsig och allt annat man kan kalla det.

Min chef ringde för en stund sen och undra vad jag gjorde, jo jag väntar på att kunna åka till jobbet svarade jag. Hur menar du nu? Frågade hon. Eh jag har precis lämnat barnen på dagis så nu väntar jag på att jag ska åka till jobbet svarade jag.

Men du jobbar förmiddag den här veckan.

Gha!!!! Hur i helskotta har jag kunnat virra till det så att jag var 100 på att jag jobbade eftermiddag nu måste vi planera om dagisschema och fixa om de tider vi bokat in barnens farmor för att hämta dem från dagis. Käns riktigt pinsamt dessutom när man går på vikariat.
 
Fy vilken dag det blev och stackars Mattias som återigen blir drabbat av att hans fru är virrigast i världen så nu får man väl smöra in sig med att städa och varför inte fixa lite annat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0